Is jouw IT klaar voor een tweede lockdown?

Overschakelen naar telewerk wordt een fluitje van een cent

Coronabesmetting pieken en iedereen weet wat dat betekent. Staan we binnenkort voor een nieuwe lockdown? In provincie Antwerpen is het al zo ver: thuiswerken werd vanaf 27 juli opnieuw verplicht. Met performante hardware, het juiste softwarepakket en onbeperkte ondersteuning kan je dankzij Bitlink snel en probleemloos overschakelen naar telewerk

Nog voor de woorden ‘lockdown’ of ‘telewerk’ tot ons nationaal vocabularium behoorden, waren Bitlink-klanten helemaal klaar om de switch te maken. De focus op mobiel werk was namelijk altijd aanwezig in het aanbod van Bitlink. Met een performante laptop en software die videovergaderingen en samenwerken vanop afstand ondersteunt, kan de gebruiker overal zijn eigen kantoor neerplanten. En dat zonder nadelige gevolgen voor de productiviteit van het bedrijf.

Om de switch naar telewerk nog te vergemakkelijken, kunnen Bitlink-klanten bovendien rekenen op onbeperkte ondersteuning. Of je nu hulp nodig hebt vanop kantoor of vanuit je woonkamer, bij Bitlink kan je vertrouwen op één contactpersoon die je IT door en door kent. Dat betekent snelle en doelgerichte interventies, zodat jouw productiviteit nooit te lijden krijgt.

Niet alleen je medewerkers zullen de IT van Bitlink snel weten te appreciëren, ook voor management kent dit systeem tal van voordelen. Vergeet hoge investeringskosten in je IT, geen peperdure apparaten of servers om te onderhouden. Bij Bitlink lease je alles wat je nodig hebt, van laptops tot monitors of printers. Zo heb jij steeds de nieuwste apparaten op de markt, aan een fractie van de kostprijs. Elke euro telt, zeker nu de economie het hard te verduren krijgt tijdens deze crisis.

Terwijl je medewerkers van thuis uit werken, houdt Bitlink achter de schermen een oogje in het zeil. Dankzij actieve monitoring controleert hij regelmatig de beveiligingsstatus van je actieve apparaten, zo kunnen eventuele bedreigingen snel aangepakt worden. Ook jij kan eenvoudig het overzicht bewaren. Op het klantenportaal op www.bitlink.be vind je de onderhoudshistoriek van jouw apparaten en jouw servicetickets. Zo houden wij samen de vinger op de pols van jouw IT.